Saturday 19 November 2011

picture aku comel tak?



assalammuailaikum...gambar aku nie comel x?hehe..perasan sudah..korang nk tahu x perangai aku macam mne?cuba korang teka?hehe....perangai aku nie sometimes gila2 ckit..sometimes ok2 jew...tpi aku nie jenis yg x layan lelaki sangat..aq just layan dax2 yg aq kenal jew at sklh...bab 2 la rmai orng kte aq nie sombong..tpi aq x de la sombong mne sgt..klau orng tegur aq,aq tegur la balik orng 2..aq nie jenis pemalu ckit..hehe :)tpi bab pelajaran aq ok2 jew..klau dyeorng tnye aq,aq no problem laa...asal kn jgn tnye ttng math n science sometimes aq nie kurang faham..but masuk form 4 nie alhamdullah boleh la bawak subjek 2...ok..aq da penat asyik taip jew dri tdi skunk aq nk rehat kejap..laen kali aq taip lagi and citer lagi ok bye assalammuailaikum...see again..<3

No comments:

Post a Comment