Friday, 13 January 2012

Geng MIZAWATI...

                                                                            بسم الله الرحمن الرحيم
                                                    korang nk tahu x yang aq nie at sklh dlu adew geng yg bernama MIZAWATI,korang nk tahu macam mana bermula yew geng nie...mula2 kte orng kwn2 base jew..pas 2 adew kawan aq yg mencadang kan untuk buat kumpulan..so kte orng decide la sme..semua setuju..nama MIZAWATI nie asal dri nama gabungan kte orng semua..M:miera I:ika Z:zue A:ada W:wani A:ani T:teha I:ila...itu la hasil nama gabungan kte orng..skunk nie semua da bawak haluan masing-masing sebab semua yew dah x sme sklh mcm dlu lagi..Rindu yew aq kt dye orng semua...and aku rindu gak kat sklh lme aq iaitu SMA'DATO HAJI MUSTAFA..miss dye orng sgt..  :(

1 comment:

  1. Rindu sangat at geng MIZAWATI...lama tak jumpa dye orng..

    ReplyDelete