Friday 13 January 2012

Kelas aku 4 ICT

بسم الله الرحمن الرحيم
Tahun ini aku dapat masuk ke kelas 4 ict disebabkan result pmr aku yang boleh dikatakan bagus la juga,akhirnya aku dapat juga membuat hati ibubapa aku gembira dengan result pmr aku,walaupun result pmr aku tidak ada A aku tetap bersyukur kerana semua subjek pass.Korang nak tahu tak yang kelas aku ini paling sikit hanya 17 orang jew murid,lelaki hanya ada 4 orang yang laen kebanyakan perempuan india,tetapi best la juga kerana apabila belajar tak ada la bising sangat.tahun ini aq ambik 6 subjek teras,ict,tasawwur islam and prinsip perakaunan,so the total all the subjek is 9,banyak kan berbanding masa pmr dahulu.So i hope you all always doakan untuk aku ok..bye bye lain kali aku sambung cerita lagi ok...

No comments:

Post a Comment