Friday 13 January 2012

Jam tangan pemberiaan ayah dan ibu

Assalammuailaikum...kawan-kawan ku semua apa kabar ?korang semua nak tahu tak tentang jam tangan aku...jam tangan aku 2 sebenar yew ibu aku yang hadiah kepada ku sempena aku dapat keputusan yang boleh lah dikatakan okey dalam pmr dan sempena aku dapat masuk ke kelas yang okey...kornag nak tahu tak yang jam tangan aku 2 sebenar yew boleh la dikatakan mahal..aku pown x mampu nak beli..aku ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada ibu dan ayah  (ibu:zuwariah binti mamat ayah:kamarul zaman bin mohd nasir) kerana telah memberi ku hadiah iaitu seutas jam tangan yang sangat cantik bagi ku...aku ingin sekali membalas jasa ibu dan ayah yang telah menjaga ku dari kecil lagi sehingga sekarang..dengan menghadiahkan keputusan yang cemerlang dalam SPM yang akan datang pada tahun 2013..aku harap korang semua akan doakan aku semoga berjaya..yew...AMIN...bye-by..<3<3..

No comments:

Post a Comment